Saturday, June 26, 2010

Sibuk benar ke?

Aku gagahi jugak mata ni menunggu kalau2 en. paan call.Jam sudah melewati 1.30 pagi,tiada tanda positif nampaknya. Sibuk sangat ke dia malam ni? Persoalan yang tiada jawapan. Perasaan risau bertamu di hati. Meskipun camping di padang sekolah je,namun hati aku tetap berdegil,nak jugak risau.huhuhu...Ya ALLAH,rahmati lah suamiku.Dah dua malam en paan bercamping di sekolah.Camping badan beruniform.Aktiviti kegemaran dia.

Masa aku call tadi,dingin je bunyinya. Maklumlah,aku tersalah timing.Call masa dia tengah sibuk. Cepat2 aku letak.Takut kalau2 mengganggu tugas dia.Apa ek yang en paan buat sekarang ni ye???Dah tido ke dia???Sihat ke dia???Nape ek dia tak call aku???

Hmmm....persoalan yang takkan ada jawapan.Terpaksalah menunggu lagi...


No comments:

Post a Comment